Boosting into the night

עדכון גדישות לילה 

אתמול בשעת לילה מאוחרת החלטתי לגדוש את דעתי אל מחוץ לעיר...הצטרף אלי חבר עם A3 יפיפייה ולטיול יצאנו..
על הרכב שלי - LEON TSI 1.8 APR STAGE 2 
על הרכב של החבר - A3 1.8 טורבו היבריד תוכנה של וינס וצנרת לכל האורך 
הרכב של החבר עושה רעש של גהנום מדהים :) ובכלל ה A3 מרגישה הרבה יותר קרבית ומפחידה...
עושה רושם ש ה- A3 מקבל את כל הכוח או את רובו בגבוהות דווקא לעומת הלאון שרצועת הכוח שלה לא נגמרת לארוך כל ההילוך...תענוג :)

החברה מתקשרת לברר להן ברחתי באמצע הלילה 

אנחנו נוסעים ומדברים - ישבתי ברכב של החבר ...ואז הטלפון מצלצל זאת החברה ב 3:30 בלילה איפה אתה? אני בתל אביב :) היא מה אתה עושה בתל אביב ? מה זה הרעש הזה? אני עם חבר גודש את אל תוך הלילה... היא תחזור הביתה !!! עם טון מבאס :- ( 

חוזרים הביתה 

החלטתנו להתקפל הביתה.. השעה 3:30 והגברת מחכה! אבל לפני שחוזרים החלטנו לבדוק כמה דברים :) 

תוך כדי שאנחנו בודקים את הדברים שלשמם התכנסנו החבר אומר לי שכבר לא נכנסים לו ההילוכים.. חשבנו שזאת גחמה זמנית של ה- A3 הישישה אבל מסתבר ששום הילוך לא נכנס.

ככה אנחנו תקועים ב 4:00 בבוקר בדרך נמיר ...והגברת מחכה!!! אני לא משחרר את החבר! הצלחנו לשלב ל- 3 ונסענו עד לבני ברק. זרקנו את הרכב, הקפצתי אותו הביתה ואז חזרתי לחברה  להתחנף...

 תמונות נוספות